Service i världsklass
Vi som jobbar inom kundrelationer är serviceinriktade, lyhörda och tillmötesgående. Vi vill ge våra kunder en trygg, proffsig och personlig upplevelse.
Som anställd på Kundservice vill vi att du ska få växa – och här får du möjlighet att ta stort ansvar för vår kundupplevelse.
Vi internutbildar våra anställda inom ekonomi, fonder och aktier och såklart Avanzas produkter och tjänster. Man behöver inte kunna allt från början.
Att jobba på Kundservice är både lärorikt och kul. Du får prata med alla olika slags människor, jobba med härliga kollegor och samla en massa erfarenhet.
Kundservicemedarbetare
Våra kundservicemedarbetare hjälper våra kunder med stora som små frågor via telefon, mejl samt i sociala medier.
Specialist
Specialisterna är vår “second line” med spetskompetens. De utbildar, driver förbättringsarbete och stödjer alla Sparcoacher i det dagliga arbetet.
Admin
Admin granskar och godkänner avtal samt säkerställer alla kundutskick, så att kunderna kan komma igång så fort som möjligt.
Lediga jobb
Några röster från Avanza
Man lär sig jättemycket
Man lär sig jättemycket om finans och service på en arbetsplats där det är högt i tak och nära till skratt. Ett annat plus är att det är en bred organisation med många utvecklingsmöjligheter.
Malcolm Henriquez, Kundservicemedarbetare
Ingen vanlig bank
Vi tror på det vi gör – och vi tror på våra medarbetare. Vi blir som bäst (och har som roligast) när vi utmanar gamla idéer och vågar testa nya vägar framåt.
Det är därför vi tycker att det är så kul att gå till jobbet. Annars hade vi ju lika gärna kunnat jobba på en vanlig bank.
Designed & Powered by Jobylon